یوایس اوپن:راجر فیڈرراوررافیل نڈال کا فاتحانہ آغاز

نیو یارک (اسپورٹس ڈیسک)سابق عالمی نمبرایک ٹینس اسٹار راجر فیڈرر اور رافیل نڈال نے سال کے آخری گرینڈ سلیم یوایس اوپن میں فاتحانہ آغاز کرتے ہوئے دوسرے راونڈ میں جگہ بنالی جبکہ خواتین کے مقابلوں میں دفاعی چیمپئن اینجلیق کربر کو اپ سیٹ شکست ہوئی۔
تفصیلات کے مطابق امریکہ کے شہر نیو یارک میں جاری سال کے چوتھے اور آخری گرینڈ سلیم ٹورنامنٹ میں مردوں کے سنگلز مقابلوں کے پہلے راو¿نڈ میچ میں سوئس اسٹار راجر فیڈرر نے عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے حریف امریکن کھلاڑی تیافوئے کو دلچسپ مقابلے کے بعد 4-6، 6-2، 6-1، 1-6 اور 6-4 سے زیر کر کے دوسرے مرحلے میں جگہ بنائی۔
جبکہ اسپین کے اسٹار کھلاڑی رافیل نڈال بھی یوایس اوپن 2017 کے افتتاحی میچ کامیاب ہوئے جہاں انھوں نے لاجووچ کو 7-6، 6-2 اور 6-2 سے شکست دے کر دوسرے مرحلے کے لیے کوالیفائی کرلیا۔
یوایس اوپن کے خواتین مقابلوں میں دفاعی چیمپئن اینجلیق کربر کو جاپان کی ناومی اوساکا کے ہاتھوں اپ سیٹ شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ ویمنز سنگلز ایونٹ کے پہلے راونڈ میچ میں جمہوریہ چیک کی اسٹار کھلاڑی اور عالمی نمبر ایک پلسکووا نے عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے لی نیٹ کو 6-2 اور 6-1 سے ہرا دیا۔
جاپان کی ناومی اوساکا نے پہلے میچ میں اپ سیٹ شکست دیتے ہوئے ٹورنامنٹ کا فاتحانہ آغاز کیا،انھوں نے دفاعی چیمپئن اینجلیق کربر کو 6-3 اور 6-1 سے باآسانی اپ سیٹ شکست دے دی